Mer strunt

Ok nu börjar jag få sådan där krama-sig-själv-tröja-varning! Allt jag har tagit i idag har varit så in i helskotta fel. Jag skall sluta ta på saker, sluta svara i telefon och absolut inte svara på mail. Dock verkar felen inte bero på mig men det är ju en annan historia. Jag kommer verkligen INGEN stans idag.


image110
 

Har suttit och spanat på mitt förra jobbs julfest och det var minst sagt roligt att se folk. En del har förändrats en del utseende mässigt medan andra har kvar sitt fina yttre. Är dock lite ledsen över att det krockade med min mors födelsedag då det annars hade varit kul att komma över och få chans att träffa gamla vänner och ha kul. Det är ju trotts allt ett halvår sedan vi träffades sist. Eller ja när jag tänker efter så är nog Calle och Jessie undantag för detta då vi träffats efter men mja nej det känns iaf som om det var för länge sedan vi sågs!


Försökte förresten hitta en bild på skorna jag köpte i helgen men det gick inge vidare då hemsidan ser ut så här. Vore kul om de snäppte upp hemsidan lite i stil med den stora skillnaden skobutiken gjorde i lilla Katrineholm. Såg ut som man placerat en liten chick stockholmsbutik mitt i gråa trista Katrineholm. Var verkligen så där så man var tvungen att gnugga ögonen och titta en gång extra för att verkligen försäkra sig om att man inte såg i syne.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Har du hört talas om att ta mobilen och fota? *skrattar* Äh bry dig inte om att de går fel idag då de inte är ditt fel, skylle på de andra :D

2007-12-11 @ 12:32:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Ja inte har vi träffats efter det i alla falll :( men jag har inte ändrats mer än vanligt...fortfarande lika snygg *ler*.

Kram på dig.

2007-12-11 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0