Måndag igen?

Idag är det måndag igen. Har börjat fundera på om man börjar bli gammal eller om allt bara går på rutin. Veckorna springer iväg och helt plötsligt när det nyss var helg då är det måndag igen.


Nåväl det har än så länge varit en bra måndag. Började lite lätt med en chokladkalenderöppning och inte så långt där efter fick man även en julklapp från företaget. Visst har man fått julklappar förut men långt ifrån julklappar som denna. Fick en parkas jacka med företagets logga på bröstet. Jätte fin jacka var det dock ett par storlekar för stor. Men om man stoppar i sig rikligt med julmat och godis så kanske den passar efter årsskiftet? Idag behövs det nog en två st dunkuddar kring magen för att den skall sitta bra. Nä, nu låter det som jag klagar och det vill jag verkligen inte göra!


Jag har även lyckats knåpa ihop ett mail på engelska till en av våra leverantörer och det var väl minst sagt en bedrift. Var ett tag sedan jag skrev på engelska men övning ger färdighet sägs det!


Syster har även ringt och påmint mig om att jag skulle ringa henne i morse för att boka klipp och färgtid. Så nu är det spikat tills på torsdag. Detta är nog välbehövligt då det var..ehh...humm?!?!? Ja ett bra tag sedan det hände sist.


Idag sägs det att jag skall lära mig hur fakturering skall genomföras så vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa.


Nu är det bara en sak som återstår.. Vem la lappen på mitt skrivbord att ringa ett transportföretag som jag inte ens vet om att vi har någe samarbete med?!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du ska se att det kommer gå jättebra med faktureringen, du är så lättlärd att det kommer gå som en dans :)

Hoppas du har det bra och att du mår bra.
*kram*

ps. det var inte jag som la lappen där

2007-12-03 @ 12:33:06
Postat av: Nadja

jag har inte heller lagt lappen där så du får leta vidare ;D

2007-12-03 @ 13:24:10
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej gums, du får ursäkta att jag är så kass på att höra av mig.det har gått i ett hela tiden nu och jag kommer mig aldrig för att surfa på jobbet.
Vad skoj att ni fått upp dem nu, blev det bra?
Jadu det har hänt en massa roligheter i helgen, shopping, god mat och en del shopping igen :)

Allt bra med dig med?

Puss och kram

2007-12-04 @ 19:41:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0