Julfest

Idag är det dags för julfest på jobbet. Skall bli kul och se hur alla är och hur det kommer att urarta sig. Med lite sprit i kroppen brukar många kunna bete sig rätt annorlunda mot vad de gör annars.


Som vanligt har jag inte en aning om vad jag skall sätta på mig så jag lär väl stå där i sista stund och kläd högen utanför garderoben bara växer och växer. Nått måste det väl finnas där i kan man ju tycka!


Dock tror jag inte att jag kommer vara så långrandig ikväll då jag redan nu känner mig trött trotts att jag gick och la mig kl 22.00. Jag fattar verkligen inte hur jag kan vara så här trött som jag är. Helt sanslöst!


Händer hos dig/er i kväll?

Veronica


Kommentarer
Postat av: nadja

Julfest med dig =))) Och du..du får inte ha på dig den kjolen som vi har likadana för förra festen hade du på dig den och idag är de min tur *tycka* haha

2007-12-14 @ 08:31:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Ikväll händer ingenting tror jag, va värre igår med Luciafest i sthlm...jag skickar över nån bild sen :D haha förstår inte hur jag kan vara så pigg nu, oförskämt.

Kram.

2007-12-14 @ 08:45:54
Postat av: Junitjej

Ha det så kul på julfesten!

2007-12-14 @ 17:02:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0