Hemma sjuk och shoppingsugen!

Så där då är man för andra gången uppe ur sägen. Har lyckats trycka i mig en smörgås med julskinka och senap för att mätta magen. Ligger hemma idag och är dyng förkyld. Mindre spännande och mindre kul då det finns miljoner saker att göra på jobbet. Nåväl man kan inte alltid vara frisk och bäst på allt. Tyvärr kom detta lite olägligt.


På tv är det enbart skräp som visas så det har jag ratat och sitter nu här framför datorn för andra gången idag. Har inte den blekaste om vad jag skall surfa efter. Känns som man efter 5 min vart inne på det mesta och gluttat runt.


Fick förresten nya H&M katalogen idag. Lite spännande var det men tyckte nog mycket var skräp. Vilket kändes lite tråkigt. Hittade dock några godbitar.

               


 


Fick en massa fina saker i julklapp men roligast var nog att jag fick mig en W960i av Robert. Känner mig något bortskämd vill jag lova!

image120


Veronica

Kommentarer
Postat av: Björn

Krya på dig raring, vad roligt dock att du fick mobilen för den verkade du ju verkligen vilja ha :) snäll den där robert.

2007-12-28 @ 16:35:10
Postat av: Veronica

Tack björn! Ja mobilen ville jag verkligen ha men känner mig lite så där lagom bortskämd då den endå kostar ett par kronor!

2007-12-28 @ 17:47:25
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Hoppas du mår bättre imorgon så du får en bra nyårsafton! Gott nytt år! Kramis T

2007-12-30 @ 23:21:15
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0