See me, feel me...

I morgon bär det av upp till Stockholm för att jobba. Skall bli spännande att träffa alla som sitter med i projektet och se vad som verkligen förväntas av mig. Tror dock att jag kommer sitta där som ett litet frågetecken då jag inte riktigt kommit in i alla arbetsuppgifter och dess namn. Jag vet hur jag gör men vad det heter och varför är lite luddigt. Skall även åka upp själv på onsdag så får se hur det går men jag antar att jag skall lyckas ta mig upp utan att virra bort mig i tunnelbanan.


Skall strax springa ner i tvättstugan och köra ett par maskiner. Eg har jag ingen lust alls med något idag. Vill gå och sola men det kommer väl gå åt pipan. Eller träna men det kan jag ju bara drömma om att jag skall hinna med eller orka idag.


Måste se till att jag har någon vettig musik att lyssna på också. Tips på något som är värt att spela sönder tas mer än gärna emot.


Helgen har gått åt till att rensa ut ALLT i skåpen i köket och diska varenda liten onödig grej jag/vi lyckats köpa genom åren. Mitt kök är inte stort men satan vad grejer jag har i de stackars små skåpen. Har även vart i hemstaden för att fira min älskade kortrock till farmor som fyllde 80 år tidigare i veckan. Kändes lite jobbigt att se henne då hon åldrats en hel del och inte riktigt var med alla gånger man pratade. Att hon dessutom hade tandvärk och besvär med ryggen kändes inte bättre. Men oerhört skönt att träffa min fars sida av familjen.


Var även på en snabbvisit hos min mor och fick lite egenfiskade kräftor som hon kokat åt oss. Samt en stund att bara sitta och fördriva och prata om ingenting. Men jag mår ruggigt dåligt av att vara i den staden. Hade tok ångest redan kvällen innan och kunde inte sova. Det liksom bara ryser genom min kropp av obehag och illamående. Kanske därför jag inte är där mer än jag verkligen behöver!? Vad är det man brukar säga? "Bränt barn skyr elden?"

Nej nu mot tvättstugan.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det kommer gå jätte bra i Sthlm, I promise!! =) Du har ju mig jag har suttit i samma sits *ler*

2007-08-13 @ 20:39:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Tips på musik:
Amy Winehouse, grymt sound
Veronica Maggio
Det ska nog gå bra i Stockholm vännen. You can do it! (säga med extrem brytning)

2007-08-13 @ 22:59:41
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: F R i D A

Vad säger du om jag säger: Ultrabeat - Pretty Green Eyes? *flinar*

2007-08-14 @ 14:13:12
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0