Prison Break och La Tomatina

Prison Break är snart på tapeten igen och då kommer det bli sena kvällar för min del. Detta är en serie jag bara inte kan sluta att titta på. Visst har den blivit lite långdragen på sitt vis men usch vad jag är i någon sorts "Prison Break-trans". Dock har jag lite luckor i hur det hela slutade. Jag kommer ihåg att Michael och Sara tog sig till ett ruckel i skogen när de rymde från båten de lyckades få tag på. Om jag inte mins helt fel så slutade det med att Michael tog skulden för Sara som sköt ihjäl någon. Men den 15:e Oktober  kl 22.00 kommer denna underbara serie att sändas igen i TV 3's ruta. Så nu kommer jag väl sitta och räkna ner på fingrarna tills det är dags! 



Under gårdagen måste de ha haft världens roligaste och galnaste festival La Tomatina i Spanien. Man körde otroligt stora mängder tomater, omkring 115.000 kilo till torget i staden Buñol strax utanför Valencia. Detta är alltså en tillställning där man kastar tomater på varandra under en timme. Hur absurt låter inte detta? 40.000 personer deltog i detta tomatkrig under 2007. Varför var inte jag där för?



Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman, hoppas allt är bra med dig. Jag är nere i Borås och jobbar på siten där :) ska hem nu under helgen sen bär det av nerår igen för ytterligare en vecka här nere. Vi kan kanske höras något under helgen...eller så ringer jag när jag är på väg hem :) Kram på dig!

2007-08-31 @ 10:31:38
URL: http://jagheltnkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

De har utbildat nya på internet kuse så de behöver coachning och produktstöd.
Jag har nog varit mer off än du kan jag säga...jag kan knappt surfa något här nere...inte ens på hotellet :( det stod att det fanns internet där men då skulle rummet debiteras 95:- per dygn...not so good :/
Vad händer i helgen då?

2007-08-31 @ 11:21:31
URL: http://jagheltnkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0