Mysig morgon

Morgonen började bra med lite mys i sängen då mitt hjärta tyckte jag skulle ligga kvar och kramas lite istället för att gå till bussen. Så fick ligga i 30 min till och så klev han upp och skjutsade mig till jobbet. Även fast jag var trött som få så kändes det oerhört bra att bara ligga där och kramas. I love my baby! 

Efter jobbet igår gick jag och Nadja ner på stan och köpte "lampgrejimojjer" och handlade lite mat. Vet inte om Nadja och Noak dog igår av äckel då jag lurade i henne att göra en pastasås med räkor, kräftstjärtar, paprika och chili creme fraiche?!  

Satt även och tittade på en lägenhet igår i ett rätt centralt läge i min hemstad. Ju mer jag tittade ju mer ville jag ha den. Älskar öppna spisar och planlösningar som man kan göra öppna. Det hela slutade med att jag och Nadja satt och inredde den samt att jag under kvällen talat med min kära far som också tyckte att lägenheten hade mycket potential för att bli fin. 

Vi talade om att riva väggen mellan köket och matrummet. Riva köket som för övrigt var apfult och sedan bygga upp nytt längs samma vägg och fortsätta förbi det första fönstret i köket till där väggen idag finns mellan matrummet och köket. Samt att bygga igen dörren mellan tamburen och vardagsrummet och göra datarum i det rummet längst ner till vänster. Anledningen till att bygga igen denna dörr var att få till en bra möblering i vardagsrummet då man gärna inte vill sitta med ryggen emot den öppna spisen.

image35
Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ju fin ut den där lägenheten men ska ni gå från en renovering till en annan? :p

2007-08-10 @ 11:13:46
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: F R i D A

I Kåtholmen? Vart då? *kliar sig på huvudet*

2007-08-11 @ 19:04:49
URL: http://lillafridas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0