I dag

Idag har jag och Nadja fått jobba med kroppen! Weeehh, vad mycket papper det blev som kastades. Tror jag måste ge oss båda en klapp på axeln. Fick även en present under städningen. Tyckte det var väldans gulligt av dem! 

Idag blir det att åka till IKEA. Surprise, surprise! Skall införskaffa nya möbler till Älsklingens lillasyster som skall göra om helt i sitt rum. Satt och skissade om möbleringen så det skulle kännas större och spanade på alternativa lösningar för att se vilket hon skulle gilla bäst. Så förhoppningsvis kommer vi från IKEA med glada miner från alla eller så har vi en mer eller mindre desperat Robert som inte vill något annat än att åka hem. Jag menar tre tjejer som älskar shopping i ett och samma följe? Stackars Älsklingen han kommer inte ha det lätt idag! Tror även vi skall passa på att införskaffa oss lite småsaker för att komplettera det lilla sovrummet. Bara hoppas att "Nisse" rymmer alla oss och det som skall införskaffas. 

Undrar vad man skall hitta på för mat idag? Har gjort en pakt hemma då vi båda känner oss lite smått rultiga gent emot vad vi har varit. Har en fundering på om man skall slänga ihop en pasta sås med Chili creme fraiche, paprika, räkor, kräftstjärtar och dill med färsk spenat tagliatelle. Annars blir det att svira ihop lite färskpotatis, morötter och champinjoner i ugnen med lite olja, mejram och salt. Steka lite kycklingfilé och göra en smaskig sallad med tzatziki som tillbehör. Vilket skulle du/ni ha valt?  

Dagens citat: "My name isa Borat, I come from Pakistan. What isa thiiiis?!??"

Dagens vill ha: Nya Ford Mondeo 5-dörrars sedankombi.

image33

Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är ju inte heller riktigt riktig :P

2007-08-08 @ 12:18:22
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag sitter oxå och tänker för full rulle på vad jag ska laga för mat.... jag skulle tagit kycklling om jag var du för de funderar jag på *skrattar*

2007-08-08 @ 13:09:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Muhammad

Din lilla turkunge! *använda alias* ;p

2007-08-08 @ 15:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0