Duktig

Igår känns det som om jag gjorde något vettigt med dagen. Fick ju sådan panik av att jag inte fick igen knappen på jeansen igår. Så tog Robert i handen och traskade ner till gymmet och tränade. Höll på att avlida när vi cyklat i 7 min, så visst märks det att man saknar kondis då man förut kunde hålla på längre innan man såg ut som en svullen röd gris i ansiktet. Körde lite rygg och mage och begav oss sedan hem i rask takt för att hämta pengar och kort. Fortsatte i rask takt mot solariet för att försöka kompensera en solning med det "underbara" sommarvädret. Där efter fortsatte även en rask promenad till Hemköp för att införskaffa föda till kvällens mat.

Dagens spela sönder låt: Rihanna Feat. Ne-Yo -Hate That I Love You

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad du var duktig =)

2007-08-17 @ 08:37:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

Hej o hå, kämpa på! =) Smittar du? Jag skulle också behöva ta tag i min kropp... =/

2007-08-17 @ 09:27:56
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0