Morgon svammel från Fröken N's säng

Ligger i sängen och vill inte alls gå upp. Har ett stycke bil som måste flyttas om 10 min innan lapplisa har rätt att trycka upp en sådan där lång gul lapp man gärna inte vill ha under torkarbladet.

Mötte på min fd svärmor igår och blev åter igen tagen av hur hon självmant sökte kontakt och ville prata. Den här gången ställde hon själv massa frågor och berättade från hjärtat. Det är verkligen som natt och dag mot innan! Känns både roligt och glädjande att det förändrats då hon ändå varit en stor del av mitt liv i 7 år. Framsteg och leenden på läpparna gör mig glad!

Funderar på att kasta in mig själv i duschen och ge Tuna Park en chans. Eller kanske ta en lång lång prommenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0