Fredag

I morse ringde klockan vid 05.00 och det var så fantastiskt skönt att stänga av den och känna ”det är ok att ligga i sängen och sova ett tag till”! Tror jag låg där i sängen och småslumrade till 07.00 innan jag tyckte det fick räcka. Tog mig en lång dusch och njöt av ledigheten!

 

Nu är det snart dags att ta tag i dagens aktiviteter. Blir till att tvätta fönstren, dammsuga, moppa golven, dammtorka, tvätta och spraya spegeln vit. Funderar även smått på att åka och tvätta av bilen i GDS hallen men det återstår att se om det blir idag.

 

Ikväll tror jag att det blir en film med något gott i magen. Och för er som inte sett något bra på länge så rekommenderar jag varmt The Blind Side” som är helt underbar! Tror jag grät från början till slut… Ska man erkänna sådant förresten? ;D


 



Tog igår även tag i en sak jag borde gjort för länge sedan. Det skrämmer något fruktansvärt!!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag såg Blind side igår, det är den bästa på länge!



Hoppas du mår bra gums.



Kram

2010-04-04 @ 10:01:36
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0