Mariette Hansson - Lies Beyond

Jag skulle ju inte titta.. Men så satt jag där klistrad i alla fall efter att ha hört Mariette Hansson låt Lies Beyond. Efter att ha lyssnat på den på MySpace så måste jag nog säga att den akustiska versionen rörde mig betydligt mycket mer! När en låt får de små fjunen över hela kroppen att stå rakt ut... Jag vet inte hur jag ska beskriva det än med några andra ord än att det är en härlig känsla som bara sveper över en. Samma sak var det med Anna Bergendahl när hon sjöng Have A Heart… Creepy att en låt/text/röst kan få en att känna på det viset!

Mariette Hansson - Lies Beyond


Anna Bergendahl - Have A Heart



Veronica

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Jag får ta en titt på den på lördag. Jag och Pelle ska ut på en liten shoppingtur innan du och Cicci kommer ner.

2009-09-10 @ 23:37:28
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0