Torsdagen den 8:e Oktorber

Ikväll är det ingen träning för min del. Ska bli riktigt skönt att inte känna en massa stress direkt efter jobbet för att hinna ner i tid osv. Utan bara komma hem och få andas. Fick en halvknäpp idé om att man skulle ha gått på Yogan idag också men nje!


 

Funderade ett tag på om man skulle ge sig ner på stan och leta efter ribbade strumpbyxor på H&M’s barnavdelning då jag bara hittat dem i grått ute på tuna. Vill ha dem i vitt och svart och kanske, kanske i turkost. Skulle också vilja smita förbi DinSko som den sanna sko-o-man man är. Surfade in på en av bloggarna jag läser dagligen och hittade till min stora lycka ett inlägg om att DinSko ska få in en massa fina skor med höga klackar under oktober. Dock fanns skorna inte med på deras hemsida än, men med lite tur kanske de finns i butik?! Blev stormförtjust i ett par skoletter som skulle passa perfekt nu till hösten/vintern.



Har bestämt mig för att  i stället göra mig en STOR kopp hemmagjord riktig varm choklad. En sådan man gör med mjölk o kakao… Ni vet så där som mamma och mormor gjorde när man var liten. Ta på mig mysbrallorna och en gosig tröja, kura ihop mig i en filt med massa levande ljus o bara mysa av att inte göra något alls! Kanske ska man slå på stort o stänga av dumburkarna o bara njuta av tystnaden eller sätta på någon bra lugn och avslappnande musik?! Eller ta fram någon bok och drunkna i en massa ord…





Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0