Update!

Nu var det alldeles för länge sedan jag uppdaterade bloggen. Har varken tagit mig tid eller lust till det och ja då ska man väl heller inte göra det. Den finns ju till för mig och när jag känner för att skriva av mig om saker som har hänt eller om jag vill visa er något som gläder mig.


Och idag fick jag något från en av mina konsulter som fick mig att le lite mer än vad jag gör andra dagar. De senaste dagarna har känts tunga och de gör de väl till viss del fortfarande men det är just då ord kan ha en väldigt stor inverkan på en. Detta kom idag intrillandes från ingenstans till min inkorg.


" PS. Tänkte på vad du sa om att eventuellt utbilda dig vidare. Jag kan verkligen varmt rekommendera dig att titta lite närmare på det Systemvetenskaplig programmet. Tror att det skulle passa dig utmärkt. Den ger en bra IT-grund att stå på och samtidigt finns det många olika yrken att välja mellan när man har pluggat färdigt. Det är inte alls så många IT-nördar på denna typ av utbildning som man först kan tro! Vi hade bara ett par stycken i vår klass. Så låt inte det avskräcka dig. J Många tjejer var det också.

Bara en liten stillsamma rekommendation..."


Är det inte gulligt så säg!!  Det som gör mig så glad är att jag är rätt duktig på att ranka ner på mig själv och tror ganska så ofta att jag inte räcker till som den jag är. Men hey jag borde kanske lägga om mina värderingar om mig själv och börja lyssa på vad folk i min omgivning säger?! Har fortfarande lite svårt att se mig i skolbänken då jag inte är den vassaste kniven i lådan vad gäller pluggande. Men det kanske är dags att sadla om och testa på något som jag finner intressant? Det tål i alla fall att tänkas på men just nu känns det som ett stort kliv från hotell och restaurang till systemvetare... Ja vem vet man kan ju lyckas också! =)


Kladdat ut nagellack över mer eller mindre hela händerna har jag gjort också. Hello Aceton vart är du när man behöver dig som bäst?


Har en hel del andra roliga saker att berätta men det får komma vart efter jag tar mig tid och ork att uppdatera. För det har ju inte bara varit pest och pina sedan sist jag skrev.


Bjuder er på en låt som satt sig på mitt huvud sen igår. Gillar hans röst skarpt!!




Till dig som läser, ha en super go dag och ta hand om dig!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker absolut du ska överväga att utbilda dig vidare. Att du gick Hotell & Restaurang tidigare spelar ju ingen roll, du jobbar ju inte med det nu :)



Puss på dig gumman!

2009-02-26 @ 19:40:22
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0