Hello stjärt- och benmuskler!

Idag skall det till att  flyttas direkt efter jobbet med fortsättning i morgon bitti. Från högst upp utan hiss till näst högst upp utan hiss. Givetvis två olika kåkar... Sådant borde vara förbjudet! Men jag kan ju glädjas åt att det kommer bränna på precis de ställen där det behöver brännas lite extra. I need som röv muskler!


På lördag kväll bär det av hem till Hanna och PO då hanna fyllt år! GRATTIS GRATTIS!! Och grattis till mig som fick den stora äran av att köra. Hanna, du har väl sett till så ni har bilarna på säkert avstånd så ni slipper smärre skador på dem när jag kommer?!? Haha!


I morse hörde jag en gammal låt som också den satt sig på hjärnan. Jag måste nog vara en riktig musiknörd... Låten vet jag inte om jag verkligen tycker är så bra men texten!! Men här kommer den i alla fall.



John Me - Love Is My Drug



Veronica


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vadå näst högst upp?? Det är högst upp!! Jobbigt värre..

2009-02-27 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0