Nostalgi och kult!

Fick ett klipp från syrran här om dagen på Facebook på en film som vi som småflickor JÄMT tittade på när vi var hemma hos min farmor och farfar. Frida du borde känna igen de här två klippen du med…

Den första är en film som heter Elfie. Handlar om en tjej som kan vara under vatten.. Jah, låter säkert skumt men så var det i alla fall. Här är ett klipp precis från när filmen startar.

Det andra är en film med Ewok’s som även finns att beskåda i Star Wars. Herre min jesus så söta de små luddiga varelserna är! Detta var/är min favoritscen från filmen med en yngre lite smådum Ewok.




Veronica

 


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Har du länkat?

Jag hittar ingen länk?

Ge mig en länk!



fnissar

2009-08-30 @ 21:44:11
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0