STCC och annat som snurrar

Idag har jag, R min körskolelärare Christian och hans kollega Johan varit till Mantorp och tittat på STCC. Var uppe kl 05.00 i morse för att fixa till mig samt lite frukost till resan som började kl 07.00. Åkte "kisse miss" ner då Christian spontanköpt en ny bil igår. En äldre modell men helt klart ok att åka i.


Dagen bestod av STCC, Pro Bike, JTCC, Carerra cup och Camaro cup. Riktigt kul att se och även att möta på några av säljarna och kollegorna som var nere både privat och i tjänst. Tack och lov hade vi tur med vädret då det var strålande solsken. Tror faktiskt att vi alla brände oss i ansiktet idag vilket känns rätt kul. Blåste dock rätt kraftigt så vantar och halsduk var ett måste för att inte hacka tänder trotts det fina vädret.


Har även hunnit hem, käkat Spicy Hot och tryckt i mig lite "lördags godis" som jag somnade bort ifrån igår. Är nog på väg in i en sådan där somna-på-soffan-utan-anledning-period igen vilket känns lite jobbigt. Ska se om jag blir piggare i kroppen av att försöka sola minst en gång i veckan och kanske ska jag försöka trycka i mig lite vitaminer och äta mina Lactiplus lite bättre. Jag hatar verkligen den här mörka tiden som är på väg att ta över. Jag vill ha sommar, sol och värme!


Har förresten hittat en symaskin som jag funderar på att köpa. Så jag kan sy upp mina gardiner, köpa metervaror och sy egna gardiner, sy kuddar och jaa.. laga lite skit som bara ligger i garderoben och skräpar. Får man vuxenpoäng för att man syr förresten?


I morgon är det dags för jobb igen. Vill egentligen bara att det ska vara tisdag eftermiddag eller onsdag så jag får veta mitt öde. Jag är så nyfiken så jag spricker! Jag borde egentligen vara mer nyfiken på teorin och körningen men ja hums..


Har förresten börjat titta lite på någon billigare bil till mig själv om jag nu skulle klara av det där med körkortet. Funderar på en Renault Clio -00:a men mina drömmar skriker efter en Opel Corsa OPC -08... Dock inte vad min ekonomi har råd med just nu, men det är ju tack och lov inte förbjudet att dagdrömma!

Veronica


Kommentarer
Postat av: F R i D A

Ja det funkar alltid. =) Sov så gott! Kram

2008-09-28 @ 22:56:58
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ohh, en bil :) klart du ska ha en egen bil.



2008-09-29 @ 07:34:42
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Åh jag vill också ha en nyare bil!!



Har också fifilurat på om man ska inhandla en symaskin :P

2008-09-29 @ 10:37:16
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: NATASCHA

haha håller med dig som fan där:D.

visst är det jobbigt, önskar jag kunde ha ett sånt rum bara för skor, som carrie i sex & the city :D skulle varit as bra .. haha puss / N

2008-09-29 @ 18:27:57
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ring mig om du vill sola!! Jag behöver mer färg, tyckte inte jag fick någon när vi va sist :( Du förresten när skulle vi ta din klippning??

2008-09-29 @ 20:46:50
Postat av: Björn

Åååhhh köper du en Corsa OPC så kan jag lova att i alla fall jag blir avundsjuk, vill så gärna ha en sådan men ja både för dyr och för liten för mig :(

2008-09-30 @ 10:30:21
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0