Glömsk!

Just ja jag har ju glömt att berätta att jag fått min första körlektion inbokad nu i veckan. Fick förslag om att köra nu på fredag kl 06.30. Behöver jag säga att det inte lockade särskilt mycket? Så det blev tisdag nästa vecka. Så för er alla som känner av osäkerhet när jag är i trafiken vill jag varna er att eftermiddagen bör hållas inomhus. Dock är det nog bara parkeringar eller någon annan öppen yta som gäller för min del men man ska ju aldrig säga aldrig. Jag kanske slår min lärare med häpnad med mina köregenskaper och får lov att åka ut på vägarna.


Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åå så skoj! :D Imorgon kommer jag till jobbet igen ler

2008-06-26 @ 12:32:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0