Körskolan

Ringde nyss till bilskolan för att höra angående mina körtider som de bokat upp. Det har ju varit lite olyckligt då killen som tog emot mia papper råkade stoppa dem bland sina privata papper och gått hem för semester. Men han ringde ju förra veckan för att stämma av en körtid för att sedan sätta sig ner och boka upp resterande körlektioner. Har sedan dess inte hört något kring detta och normalt sett brukar de skicka hem pappret med alla tider om man inte sagt att man kommer ner och skall plugga eller dyl. Så jag hörde mig för och då hade de bara inte skrivit ut dem utan planerat att jag skulle få dem idag när jag skall köra.


Passade även på att göra lite forskning då jag inte har den blekaste om vem killen jag skulle köra med är av alla som jobbar där. Jag har gått och haft ångest över att jag ska få köra med killen som haft teorilektionerna då han stressar upp mig. Han är en sådan där som är över allt och ingenstans och tjenis med alla. Och nu behöver jag väl inte ens be er att gissa vem det är jag skall få köra med idag... Nåväl som Nadja sa, det kvittar vem det är man kör med de första gångerna då det förmodligen kommer gå rätt kasst oavsett. Men jag kan inte heller låta bli att tänka "Why... Why me?? Vad har jag gjort för att förtjäna detta?". Nåväl ska inte hänga ut den stackars killen han är ju verkligen jätte trevlig det är bara jag som är larvig och extremt nervöst lagd!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

de kommer att lösa sig jag lovar! :D //Fröken senil

2008-07-01 @ 12:15:15
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0