Dålig start på morgonen!

Strax innan kl 07.00 i morse ringde det på dörren och jag vart lagom paff då vi aldrig har någon som kommer och bankar på så tidigt. Utanför stod en arg gammal finn-gubbe och gapa om att han minsann skulle ha torkrummet nu. Jag tittade på kockan och den var någonstans mellan 06.50 och 06.55. Det vill säga minst 5 minuter kvar innan hans tid ens börjar nere i torkrummet. Så enligt mig hade gubbjäveln INGET att komma och klaga på. Nåväl jag var ju trotts allt på väg ner till tvättstugan för att hämta tvätten i tid så jag satte på mig det sista och gick ner för att få aset att hålla tyst. Normalt sett är det ingen fara alls att komma ner strax innan 08.00 då första tvättiden börjar kl 07.00 och varje maskin tar 60 min innan de är klara. Vad har gubbfan gjort? Jo han har börjat tvätta kl 06.00 så hur han har mage att komma upp och skälla på mig ang torkrummet när han inte följer reglerna och hans tid i torkrummet inte ens börjat... Usch gamla jävla surgubbar! Jag har blivit pensionärsrasist tror jag!




Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0