Back!

Då var man tillbaka på jobbet igen efter en lång sjukperiod. Kändes lite underligt att komma till jobbet då man haft en ganska hektisk period och haft ganska så bra koll på vad som skall hända hela tiden. Under min sjukperiod har mina två kollegor fått ryka in och fakturera för det området jag täcker upp. Det vill säga att alla papper jag lagt i en viss ordning inte fanns där och jag visste inte vad alla högar betydde. Men efter lite letande och läsande i mailkorgen fick jag lite bättre koll på vad som hänt!


Fick även en till(!?) julklapp idag från personalchefen. Ja, tänk så snäll man måste ha varit 2007! Jag vill nog påstå att 2007-års jul är den då jag känt mig som mest bortskämd!


Idag händer inte så mycket. Efter jobbet blir det till att ta fram slippapper och riva upp ytan på hathyllan vi införskaffat. Den skall bli vit med silverdetaljer istället för ek och silverdetaljer. Så detta innebär att även seriös hantering av pensel och färg. Får hoppas att resultatet blir bra, vilket jag tror... Men ja man kan ju aldrig vara 100% säker förens det är helt klart!

image127

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Fick du likadan julklapp som jag? :D

2008-01-03 @ 15:29:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Men vad fick du då? Man blir ju nyfiken :p

puss och kram på dig

2008-01-03 @ 22:01:47
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0