Planer för helgen

På lördag är det dags för första kval delen av Melodifestivalen 2008. Om jag inte missförstått Robert så skall vi åka ut till våra bästa vänner PO och Hanna vilket mer eller mindre är tradition vid det här laget! Eller vad säger ni? Jag vet nog allt att ni läser. =)

På söndag blir det svullarsöndag med lillasyster. Tänkte äta och dricka gott försöka hinna med en ansiktsmask med tillhörande fotbad och film. Var lillasyster som insisterade då hon tycker att vi träffas allt för sällan trotts att vi bor så nära. Kan nog bara instämma.

Av någon anledning har både jag och Robert blivit totalt urkass på att umgås med folk som finns ?nära till hands?. Både med familjen och bekanta. Det är ju inte så att vi inte uppskattar deras närvaro eller så. Tror bara båda hamnat i en ond cirkel där vi tröttat ut oss själva med jobb och renovering. Nu börjar det dock avta och soffan får nog snart skavsår av allt liggande i den.

Nu blir det en sväng till lillasyster som tjatar om att jag skall komma ner och färga håret då vi inte han det igår när hon klippte mig. För det är ju så jobbigt att bli pillad i håret menar jag?

Vad skall ni hitta på till helgen?

Veronica

Kommentarer
Postat av: Per

Jag ska börja helgen med att önska DIG en underbar helg Veronica...

Ikväll baka pizza, kommer bli så kanonbra!
Imorgon festen hos Björn... Den kommer bli äääännu bättre.. :D

kraaaam

2008-02-08 @ 17:06:55
Postat av: Björn

På hem på tåget nu, sen ska jag städa och dona hemma inför imorgon då jag verkligen hoppas att många kommer, kan bli kanon så det är jättesynd att ni inte kan komma :( men en annan gång :)

På söndag...ja du, bakfull? :D

Kram!

2008-02-08 @ 17:26:40
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Björn

Nu finns det bilder och lite text på bloggen :D riktigt lyckad, synd att ni inte kunde komma.

2008-02-11 @ 08:28:45
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0