Helvetisk dag och ett stort tack till Nadja!

Idag har det minst sagt varit en omskakande dag. Har haft problem med en person under en längre tid men envis som man är har jag hållit ut in i det sista. Idag brast det dock strax innan lunch. Tårarna spruta likt en barnrumpas.


Som tur va har jag helt fantastiska personer vid min sida som också tycker och tänker likt mig. Normalt sett kan mina tankar ibland vara ute i de blå och flyga runt. Men denna gången gick allt för långt. Efter ett par samtal känns det dock bättre när jag fått ur mig allt som jag hållit inne eller trakasserat stackars Nadja med de senaste dagarna.


Ett JÄTTE tack för att du finns tjejen!


Veronica

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Men älskade syster.. Inte vara ledsen.

2007-11-29 @ 19:53:57
Postat av: Björn

Håller med lillasyster...inte vara ledsen vännen...du vet var jag finns. Puss och kram.

2007-11-29 @ 22:27:07
Postat av: Nadja

Everything for you "sister" *krama*

2007-11-30 @ 09:16:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0