Spyr ut lite galla

Jag vill bara sätta mig ner och gråta... Få vara sjuk och sätta mig själv först!

Det passar bara så dåligt in i tiden och strävan efter att göra allt rätt och förstå allt som går fel driver mig för närvarande till vansinne när det går tokigt!

Idag är bara en sådan dag när jag inte orkar vara stark och bara vill få vara sjuk med min lunginflammation!

Usch jag gillar inte att klaga! Önskar jag kunde krypa upp i Marks famn och känna det där obeskrivliga lugnet jag längtar efter!


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag känner precis likadant vännen :( vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara somna om och inte vakna.



Kram!

2011-11-14 @ 11:48:04
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0