Kryper ner med ett leende på läpparna

Ikväll kryper jag ner med ett leende på läpparna. Jag har fått äta en god middag med några av mina fina tjejer som resulterade i en massa skitsnack och skratt!! Njuter verkligen av de här stunderna då man ler och skrattar från djupet av hjärtat.

Fick sällskap av Sonne, Falken och Nisse senare under kvällen vilket kändes sjukt kul då vi alla har samma ruttna humor och musikstil!

Ikväll kryper jag ner med min egna Mycoplasma syster och somnar med ett brett leende på läpparna. Jag hoppas på att få introducera Mark för alla mina vänner när han kommer hit igen, han saknades i gänget även om han var ett hett ämne under kvällen. Jag saknar honom verkligen så ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0