Lägenhet

Nu har jag nog kanske hittat den, min lägenhet, du vet den med balkong i strålande solsken hela dagen. Det finns en hel del fix med den även om den är fullt beboelig idag! Badrummet skall renoveras i oktober vilket i sådant fall kommer bli ett STORT lyft bara det. Sen skulle jag ju givetvis vilja lämna luckorna på lackning, ge dem nya handtag, lite nytt golv och så vitt på väggarna så är det en helt annan lägenhet efter detta.

 

Pratade med banken idag om lånelöfte och det ser ljust ut! Sen är frågan bara om jag skall sälja bilen eller inte… Kanske är det dags att säga farväl till pärlan, göra en helomvändning och bara satsa på mig? För en gångs skull försöka vara lite av en egoist.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Ibland är det helt klart värt att satsa på sig själv bara, do it.

2011-05-31 @ 08:40:09
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0