Exposed

Jag önskar att jag kunde säga att jag är stark idag. Well, det har än så länge inte hänt… Fysiskt började det starkt på BP-passet med en av de bättre tränarna Thomas. Ökade totalt 5 kg idag trotts att jag vaknade upp skakig som ett asplöv från gårdagens boxning med Nadja. Sen hände det som INTE fick hända… Det var som luften gick ur mig och jag fick plocka av vikter. Förvisso hölls en lite högre nivå än vad jag börjat med, men fysiskt blev det en total flopp idag! Roligt nog stannade Thomas mig efter träningen och gav mig beröm för att ha varit duktig och uthållig. Fick ett par menande blickar som fick det lilla extra adrenalinet att rusa genom kroppen och kämparglöden att hålla i sig.

 

Psykiskt… Ja idag känner jag mig svag även om jag håller ihop till skillnad från i helgen när ALLT rasade och jag blev en otäck självisk och kall tjej som var äckligt lik T. Idag känner jag en enorm saknad efter han som fortfarande håller mitt hjärta och de små liven.. Jag saknar dem så det gör ont i hela mig!!




Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0