Torsdag kväll.

Kvällsmaten för idag kommer att bestå av potatisplättar med bacon. Var ju inte driekt igår man gjorde! Helt underbart gott om ni frågar mig. Sen tänkte jag nog göra en fuling och steka mig lite pannkakor (idag också…)!! Nyttig dag?! Nej inte direkt men ibland får man faktiskt unna sig!



Satt för övrigt och tittade på hemnet och hittade det perfekta lilla huset! Men det kan man väl bara dagdrömma om som det är just nu! Nåväl dagdrömma är ju gratis och inte helt fy skam det heller!

 

I morse satt jag ock kikade igenom lite gamla bilder och insåg hur mycket jag saknar min älskade Madde med sina två helt fantastiskt goa söner Johan och André. Den här bilden är från i ”somras” när Johan lånade kameran och tog kort på allt i sjukhusparken! Tro det eller ej men fröken löken hoppade runt med styltorna i den gigantiska sandlådan o busade likt ett barn hon med!


Och som en sista slutkläm på dagens inlägg så vill jag bara säga att jag älskar mitt jobb och mina arbetskollegor!! Ni är helt fantastiskt underbara! Glöm nu inte mackan till morgondagens morgonmys på gräddhyllan!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Miss u so much hun!

Vi måste snart träffas.



Kramen

2009-09-24 @ 20:22:19
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad härligt att få trivas så med sitt jobb, blir så avis!

2009-09-24 @ 21:01:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh gumman, vad go du är!

Ja jag hade samma reaktion när jag läste dem, specielt "svart" där kände jag ien mig direkt. Det är en vän till mig som skrivit dessa till mig när jag mådde som värst. Frågade henne om jag fick lägga upp dem på bloggen.



Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig! Annars måste du lova att ringa mig imorgon så jag får berätta det! ;)



Ha en underbar helg nu gums, jag åker mot Götet imorgon efter jobbet och är hemma igen på söndag.



kramar massor

2009-09-24 @ 22:39:15
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0