Ångest!!

Har fått ett erbjudande av min underbara vän Calle under gårdagen!  Han sitter nämligen på två gala biljetter till nya Stieg Larsson filmen, ni vet fortsättningen på Män Som Hatar Kvinnor!? Så det är mat, röda mattan och lite annat skoj plus filmen så klart. Blev så glad över att han hörde av sig och frågade om lilla jag ville göra honom sällskap ikväll. Men nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Finns lite saker som ställer till det lite… Just my luck! Det är ju inte varje dag man får sådana här erbjudanden och jag skulle mer än gärna vilja gå då han är en riktig kul prick att umgås med och filmen är något jag velat se redan från start!

 

Vad hade du gjort?!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag hade gått! =)

2009-09-14 @ 12:15:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gå du! :)

2009-09-14 @ 14:19:54
Postat av: Hanna

Gå du! :)

2009-09-14 @ 14:20:10
Postat av: cecilia

du vet vad jag har sagt :) gogogogo girl

2009-09-14 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0