Veronica goes skinny jeans och shoe-a-holic!

Japp tro det eller ej men nu har även jag fallit för skinny jeans! Hittade ett par jätte läckra på Gina och efter att ha bokstavligt talat krypit runt på golvet för att komma i dem. Syrran övertalade mig sedan att jag och min glasstruts formade kropp kunde ha dem så de fick hoppa ner i påsen hem!

Gick även in på scorett och det var ju MYCKET DUMT! För nu vill jag ha de här skorna!!! De är tusen gånger läckrare i verkligheten än på bild. Jag är ju en sann shoe-a-holic! Livsfarligt med butiker som säljer Tiamo skor... Hittade väl en 5-6 till som också kunnat få följa med i påsen hem men de här var verkligen sann kärlek vid första ögonkastet!

Får se om man orkar kravvla in sig i jeansen igen och ta någon bild...

Förresten hade jag en liten bil incident idag likt den här om dagen. Jag hängde mig på tutan efter att kärringfan i volvon framför uppenbarligen missat vad volvo står för. Herre min jesus!! Inte en bil så långt ögat kunde nå och kärringfan står still i korsningen. Vad är det för fel på en del? Haha, finns det anger management kurser för nya bilförare så är det kanske något jag borde gå på omedelbums innan det blir värre!!

Lite ledsen över att det regnar just nu men hey jag viker mig inte för att kika på Dead By April för lite vatten! Ska bli himla kul o se hur mycket folk de drar.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Nej, jag gick aldrig in i någon skoaffär för jag anade hur det hade slutat. biter sig i läppen Men jag såg att du hade hittat ett par hetingar. ;)



KRAM

2009-08-28 @ 21:24:22
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och jag ska till Vingåker på söndag...kan bli dyrt ju :/



Hoppas ni får uppehåll under konserten och att den är bra!



Kram

2009-08-28 @ 22:04:55
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Kärlek stavas SKOR!

Ifall vi skulle åkt på den där mässan så hade det blivit himla dyrt. Antingen med shoppingnotan eller för alla böter vi skulle fått när vi åkt dig för stöld. Hahahaha!

2009-08-30 @ 21:45:30
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0