Beach Bunny Swimwear

Blev glatt överraskad när jag slank in på min favoritsida med bikinisar Beach Bunny Swimwear. Vart måttligt glad när jag fick se att deras kollektion för 2008 redan finns på sidan! Ovanligt nog var det inte bikinisarna som jag fastnade för vilket kanske var lite trist men o andra sidan är ju detta enbart en stunds dagdrömmande för min del. Saknar kropp för detta samt lust att betala summan för dessa skönheter!

   

Dock vill jag nog påstå att jag fortfarande tycker att 2006-års kollektion är MYCKET MYCKET snyggare. Hittade dock ingen bild på outfiten jag är helt såld i men däremot på en annan från 2006 som jag också tycker är helt underbart söt!

image126


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

*muttra* beach -08 var det ja...

2008-01-02 @ 16:29:04
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe, ja det kan ju bli riktigt intressant...vem vet det kanske blir ännu fler som vill mysa :p Nej men allvarligt sånt där löser sig alltid på något sätt :)

Jag måste skryta lite nu, var duktig och körde ett pass på gymet idag :) Du lär ju börja du med så du inte kommer efter ;) *försöka peppa*

2008-01-02 @ 21:35:56
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Men Vero...vem har tagit de där korten på dig? Visste inte att du hade blonderat dig :)

Kram.

2008-01-03 @ 08:38:48
Postat av: F R i D A

Jag vill också ha från BB! *skriker* Ge mig! *hoppar och studsar* Ska genast gå in på sidan och snoka! =) God fortsättning, gumman! Kramis

2008-01-03 @ 11:45:43
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0