Update!

Här i veckan som var träffade jag min kära vän Marcus för att ta en fika. Var ju tvungen att uppdatera mig då vi inte träffats på flera månader! Fick höra att han haft det jätte bra i Thailand, träffat en tjej och som om det inte vore nog så ska han öppna en krog i Magaluf. Det gör mig så glad över att se honom må bra!


En annan kul grej som hänt är att Roberts kusin vart pappa under veckan som var. De hade frågat vad det skulle bli för kvalisort på bäbisen och fick då till svars att det skulle bli en pojke. Lite roligt var det när en liten flicka bestämde sig att titta ut. En liten Angelina vart det, så nu blir det Helsingborg om en inte allt för snar framtid för att spana in lillflickan och gratta dem båda.


Har i helgen lagt trall på balkongen vilket vart super bra. Har ett problem men det är ju sällan det går bra rakt igenom. Balkongen är inte rak vilket medför en V-springga i ena änden av balkongen vilket skall lösas i veckan. Tidigt i lördags var vi uppe för att skaffa virke och det måste nog ha sett ganska så roligt ut när vi lastade bilen full med plankor i stället för att hyra ett släp som alla andra... Nåväl hem kom vi i alla fall och sen vart det en sväng till en annan brädgård för att hitta bra reglar. Stod vi ett "rack" med brädor och spanade på håll för att göra en uppskattning om vilken längd och bredd som var mest lämplig. Ser hur en man i 60-års åldern kliver framför mig men anser inte att jag två meter från "racket" ska behöva flytta på mig och står och spanar vidare. Rätt vad det är tjongar det till skapligt hårt strax under mitt vänstra öga så jag nästan svimmar av på gårdsplan varpå gubbjäveln frågar "oj hur gick det?". Måttligt irriterad svarar jag "DET ÄR INGEN FARA!".  Tack för den lixom!


Här kommer en lite tjuvtitt på balkongen. Den ska dock oljas in med en mörkare färg som syns i ändarna på några brädor. "Tyvärr" hade vi 35 grader varmt på vår balkong igår och tillåten värme för målning är mellan 5-20 grader.



image208

I går var jag ju TVUNGEN att titta på den ultimata tjejfilmen Pretty Woman. Satt som vanligt och skrattade högt åt scenen när Julia Roberts ligger i badet och sjunger till Prince. Kan man se den filmen för många gånger?

image209


Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jätte snyggt med trallen! =)) Och du..hur f-a-n kan du svara de är ingen fara? (oj de rimmade hihi) jag ville se Pretty Woman men en ny UFC hade släppts så jag fick kolla på de med Noak haha

2008-04-21 @ 11:01:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Haha nä Pretty Women kan man inte se för många gånger :)

Ser ut att bli fint med trallen!

Kram.

2008-04-21 @ 12:52:44
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0