Tandläkaren

Nu på morgonen har jag nog borstat mina tänder bättre än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv. Är man inte bra dum som gör detta om och om igen varenda gång det nalkas tandläkare? Nåväl det visar sig om det finns hål i tänderna eller inte. Tyvärr misstänker jag ett hål och i bästa fall är det bara jag som ligger o spänner ihop tänderna om kvällarna så det är spänningsvärk, det har ju hänt ett par gånger.


Nåväl nu är det kanske dags att sätta på sig lite kläder och skölja ur truten med lite SB12 så man inte får den stackars tandläkaren att kräkas när man öppnar munnen.



image202


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas på att du inte har några hål gums.

*krama*

2008-04-14 @ 10:09:35
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0