Pimpa balkongen

De nya utemöblerna är väl så gott som bestämda men nu är det ju inte det enda som skall dit. Robert bråkade med grillen vi köpte för ett tag sedan som inte innehöll någon bruksanvisning och hemsidan till återförsäljaren hade ingen information om modellen vi trodde att vi hade. OM det står tex 1234 stort över hela kartongen  så tycker man ju att det lämpligen borde vara modellen men nej... Man skall öppna förpackningen och sedan med kryptisk text på lockets framsida står modellbeskrivningen. Som tur va är Robert rätt envis och hade tittat igenom varenda modell och hittat en som han tyckte var lik den vi hade och började montera efter denna.


Pimpa balkongen var det ja... Jo jag har spanat runt lite på nätet, då ena systemet som jag jobbar i är nere vilket innebär att jag är låst i mitt jobb, efter väggfasta oljelampor och krukor. Hittade inga oljelampor i väggmodell som jag gillade så funderar på om man skall lyckas få plats med något på golvet i stil med dessa i ca 1m höjd eller mer.


image210

Hittade stora krukor på IKEA för en rätt skaplig peng och nu kvarstår nog bara frågan "Svart eller Vitt"?


image211


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för utemöbler då? Snygga fattar jag att de är men tänkte på färg och material :)

Hoppas huvudet mår bra efter smällen. Du får inte bonka i det sådär i alla plankor du ser ;)

Trallen såg för övrigt mycket fin ut.

2008-04-21 @ 16:50:37
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja men om ni ska ha mörka möbler kan det ju vara snyggt med vitt, men samtidigt så är det ju väldans snyggt med svart också :P Jo de ska ha öppnat igan, tror min mor och far var där för ett tag sen.

2008-04-22 @ 19:33:29
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Jag kan berätta vad som händer, det blir samtal med BM och personalansvarige och chefen på måndag för mina åsikter :D haha.

2008-04-22 @ 20:01:51
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0