Lillasyster, Buzzador och jobbet

I går ville lillasyster min öva lite för en håruppsättning som hon skall göra om ett tag. Så lämpligt offer är alltså storasyster Veronica i dessa fall. Ni som känner mig lite bättre vet att jag verkligen avskyr mitt lockiga hår och har en sådan där kärlekshistoria med min plattång! Självfallet så handlade håruppsättningen om sådana där gigantiska lockar så fick "snällt" sitta med papiljotter i skallen och vara söt. Som den osjälviske sate jag är så bjuder jag förståss på ett kort på detta och som lite grädde på moset (eller lök på sillen om man föredrar det) så bjuder jag på en apigt ful min!


image204


Bilder på det krulliga håret erbjuder jag inte denna gången.. Men däremot ett annat kort som en av lillasysters kollega målat på fri hand. Vart helt klart imponerad!


image205


Jag var lite lätt hungrig så vi bestämde oss för att senare gå till Billy Boys och trycka i oss varsin kebabtallrik. Vi fick lite sällskap av herr och fru myra... Något jag klarat mig utan, dock ganska kul när lillasyster försökte döda dem genom att fljolligt slå med pekfingret på en servett.


Sen måste jag ju berätta att jag igår fick mitt paket som jag pratat om. Fick lite förslag på avd det kunde vara och jag kan glatt meddela att det INTE är en bomb! Nej det är så att jag för en tid sedan gått med i något som heter Buzzador. Det är ett mun-till-mun företag som hjälper kunder att hitta nya och effektiva marknadsföringskanaler. Så det jag bidrar med är att sprida ut produkter och information från en av deras kunder, ber folk testa dem och ge mig deras synpunkter kring produkten. Första kampanjen som jag är med i och det som skall testas är alltså en tandkräm från Denivit.


image206


Ska bli kul att se vad jag själv tycker och framförallt dem som fått ett exemplar.


Annars händer det inte så mycket idag på jobbet. Har fått ett par "leka pain in the as" jobb som skall lösas under dagen, har försökt hjälpa folk med problem då en kollega med en viktig roll är ledig och så har jag lekt IT-nisse då vår IT avdelning bestämt sig för helg och konferens. Man kan ju inte direkt klaga på att man inte har ett varierande jobb. =)


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, den minen är ju priceless :)

Så fröken ska få ett ännu mer bländande leende nu alltså, livet kan vara bra orättvist ibland ;p

Hoppas allt är bra
Kram

2008-04-18 @ 11:22:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Jessica

Inte har du gula tänder! Men ett smittande leende har du allt :)

Jag är redo att testa det mesta :) inte så kinkig av mig så visst om det finns tilolfälle så testar jag gärna.

Det skulle vara jättehärligt ju :) Vet inte om jag har några planer alls här framöver, bara för den här helgen som kommer nu...hojta till bara så kommer jag säkert :)

2008-04-18 @ 11:36:57
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-20 @ 08:33:47
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0