Så föll även jag ner i "träsket"!



Har länge funderat på det här med att blogga men aldrig tagit mig i kragen och orkat ordna upp det. Jag vet inte vad jag förväntar mig att få ut av att blogga men jag hoppas det kommer nått gott utav det.

Bilder och en snyggare design får ni nog vänta på ett tag tills jag lyckats klura ut något vettigt.

Vem är jag då kanske en del av er undrar så här följer lite kort fakta. Jag är en lätt sprallig tjej vid namn Veronica på 23år som älskar min sambo och inredning högt över annat. Fritiden går åt att renovera vår gemensamma bostadsrätt vi köpte hösten 2006 och ett par "tappra" försök till träningspass när renoveringen inte tar upp vår fritid. Har en lillasyster som egentligen inte är så liten längre och henne "plågar" jag med förfrågningar om klippningar och färgningar. Precis som alla andra så har jag en mor och en far som satte mig till världen och även dem har jag utsatt för mycket bus och tokigheter.  Jag har även under årens lopp hittat ett gäng vänner som livar upp min vardag på sina egna speciella vis. Nu har jag säkert glömt 1000 saker som man skulle kunna berätta om sig själv men det känns som om det kommer att finnas tid att få med det framöver.


Veronica



Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommer till träsket *krama om*

2007-07-23 @ 08:43:30
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0