Bland de bästa mailen ever

Idag fick jag ett mail som fick min spenderar gen att väckas till liv. Nya SonyEricsson har kommit! Min julklapp till mig själv är säkrad. Dock verkar det råda olika besked om leveranser på denna telefon. En del skriver omgående leverans medan andra skriver att den kan levereras först i januari.  Januari?!? Hur skall man kunna vänta så länge? Är det någon som vet säkert när denna godbit kommer att finnas till hans så får ni höra av er!


Min nya kärlek

image103

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du får helt enkelt köpa den på ett ställe som får den före dom som får i Januari :D

2007-12-05 @ 12:20:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Björn

Vad är speciellt med den? Ser ju ut som en sådan som redan finns?

2007-12-06 @ 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0