I hope you always find a reason to smile

Började dagen med att besudla Han's säng då Han inte behagade att väcka mig innan Han åkte. Fick dock en morgon kyss och den där roliga "fy-tusan-så-du-ser-ut-på-morgonen-men-du-är-rätt-söt-ändå" blicken. Kan man annat än le?

Packade mitt, någon timme senare och rörde mig hemmåt för att bli glatt emottagen med parad och fanfar!




Forsatte med lite syster-mys! Spanade på bäbiskläder åt Simon's lilla flicka, lagade lite mat tillsammans och bubblade om allt mellan himmel och jord.


 

Bokade in oss för att färga mitt hår under veckan då de där gråa hårstråna envisas med att växa ut igen. Haha, ja det är ju inte helt lätt att bli gammal... Både senil och gråhårig vid 27-år!

Har smått börjat planera inför middagsbjudning för de närmsta då de säger att det är dags att bli ett år äldre igen. Funderar på en trerätters men vi får se hur det blir!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0