When I'm in your arms, it's like the whole world doesn't exist..

Har idag tagit en skaplig PW med Nadja och Jennifer runt i Eskilstuna vid 9 i morsse. Kändes så oerhört skönt att komma iväg tidigt och inte ha några direkta krav på hur man ser ut. Skrattade gott åt den mängd människor jag mötte på väg till Nadja där vi skulle mötas upp, kl 9 är det tydligen bra att göra the walk of shame efter lördagens fummlande efter krogen. Hur roligt är det inte att se dessa människor?! Eller är det bara i mig det växer små horn lite då och då?!


Hamnade efter PW'n hemma hos Jennifer och drack en smoothie som mättade min mage mer än jag någonsin kunnat ana! Känns som det är dags att byta ut mellisen på jobbet då hungern slår till bara någon timme efter.




Har även hunnit tvätta bilen idag och lyckats se till så jag fått en liten repa.. Grattis fröken V! Så oerhört klantigt och fruktansvärt onödigt gjort av mig! Hittade en liten liten otvättad fläck och tänkte "det här kan vi fixa med en blöt liten tuss papper..." DUMT GJORT!! Nåväl, bilskrället är ren igen och gummimattorna bak är nu åter svarta igen efter lite mirakelmedel.




Har haft en orehört skön helg på många vis! Melo kväll med Anna och Mickis med lite god mat och en ordentlig skål fruktsallad! Har blivit helt såld i det jag annars inte ätit på flera år innan. En skål med frukt, hur kan det vara så gott?! Har väl varit lite för rädd med min IBS mage som gett utslag av både äpplen, päron och appelsin. Men tar jag det bara lite lungt verkar det funka hyffsat.

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Nog var det en trevlig start igår! :)

2012-02-27 @ 11:21:12
URL: http://sweetladysoul,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0