You're missing

Något jag lärt mig är att jag inte gillar ensamheten, jag trivs helt enkelt inte med den! För den sakens skull vill jag inte skynda och jag släpper inte in vem som helst i mitt liv. Visst kan det vara skönt att vara ensam vissa kvällar, absolut! Men det finns inte mycket som slår att få vara nära dem man tycker om och egentligen inte behöva göra något speciellt, bara vara!

Saknar min älskade mamma idag, var länge sedan hon var över hos mig så jag fick skämma bort henne med att tappa upp ett varmt bad med levande ljus, göra ansiktsmask och prata en massa strunt!

Saknar också M ikväll, men har "kidnappat" hans spellista och hittar en massa sköna låtar att sitta och mysa till.





Bruce Springsteen - Your Missing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0