Lindex och shopping





Har även hittat en kort svart kavaj inne på H&M som ska hem till garderoben. Gjorde även ett impulsköp i helgen så nu har jag en vit höstjacka för de lite kallare dagarna. Risken finns att det blir en röd vinterjacka i morgon om den kommit in. Ångrade mig bittert i vintras att jag inte köpte den redan då  och glad blev jag när tjejen i kassan berättade att de skulle få in den i år igen. Efterlängtade röda jacka som jag har letat!

Är även på jakt efter ett par kilklackar i en modell som liknar dem nedan. Den första var mockan redan sliten vid inköp vilket inte funkar för mig och klacken kunde vara av snyggare material men annars en snygg modell. Den andra hade gärna fått kunnat ha kortare snören och en högre klack som den sanna klackfetish man är.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0