Sjukstuga

Efter att ha påbörjat min 4:e vecka med hemsk hosta, matthet, feber, huvudvärk och diverse tjat från kollegorna bestämde jag mig igår för att besöka läkaren igen.

Sist blev jag hemskickad med diverse hostmedicin som underlättade sömnen som inte funkat. Men igår kom jag hem med diagnos Mycoplasma/lunginflammation och ett paket doxyferm! Känns som jag har ett helt apotek här hemma nu! ;)

Får inte träna, sola, anstränga mig eller liknande på minst 12 dagar. Så nu hoppas jag att tabletterna ger resultat annars får jag snällt vänta ut bakterierna i kroppen.

Längtar ner till Danmark och killen som sätter ett leende på mina läppar varje dag! 8 dagar kvar och sedan får jag uppleva hans del av världen!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Så skönt att du äntligen fick hjälp! Nu ska du banne mig bli frisk igen :D Kram

2011-11-10 @ 11:51:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0