Helgen

Idag blir det ett efterlängtat BP pass som kommer förgylla min dag! Har lyckats få med mig både Nadja och Therese som normalt sett annars tränar Zumba på söndagar.

 

Idag skall det ökas vikter på ben och tror jag vågar öka med 2½ kilo på vardera sida dvs ett plus på totalt 5 kilo. Kommer jag klara det? Ska bli spännande att se! Ökade biceps med 2 kilo i fredags, det går tungt men det går!


 




Hoppas på att svarva till bakdelen innan sommaren är här i alla fall!

Helgen har för övrigt varit en riktigt skön och rolig helg. Har varit ute på medlemsfesten som Forever anordnade som bjöd på en hel del skratt, musik quiz, utlottningar och så givetvis massa dansande!

 

       

 

Lördagen spenderades större delen ute på bland annat loppis, besök hos Sofie och diverse promenader. Gick igenom massa parker och kände mig lite som i sagoland! Hur fint är det inte när alla träd står i blom!? Magiskt!


 

 Har också likt större delen av svenska folket suttit fastklistrad framför dumburken och tittat på Melodifestivalen. Även om jag inte är ett stort fan så känns det ändå som ett evenemang man måste ha sett. Riktigt spännande i år då vi låg och nallade på förstaplats länge länge. Hade en rolig konversation under hela evenemanget och skrattade hela vägen ner i säng!

Jag känner jag en viss saknad i kroppen men hoppas på att det skall ge med sig under dagen. Syrran lämnade mig igår för Stockholm och åker i morgon till värmen. Farsgubben sitter och MMS’ar från Chania och jag är inte alls ett dugg avis när jag tittar på dessa bilder…

 


Blev ju inte direkt mindre sugen på värmen när vi här om dagen rev bort lapparna från min resväska. Det är skönt att sommaren mer eller mindre är här, är det någon som dyrkar solen så är det jag!




Har även hunnit möblera om lite fram och tillbaka. Har inte riktigt bestämt mig men vi får se...


Nu lite mat i magen så musklerna inte sviker!  Wish me luck!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0