Finally found a place where I can rest my head!

Har idag unnat mig att åka iväg på ytterligare ett träningspass men idag på lunchen.  Kändes super skönt då instruktören var oerhört bra och det inte var alldeles smockat med folk i salen. Passade på att fråga lite fint gällande marklyft då jag inte riktigt fått in rätt teknik. Jag fegar ur då jag är så jäkla rädd om ryggen och istället har jag bara gjort saken värre. Så vi testade ett par gånger fram och tillbaka efter passet och nu sitter det som ett smäck! Har verkligen fastnat för BP passen då jag verkligen känner att det ger något i armar och ben för att inte tala om rumpan med alla utfall…


 

Jag är glad att jag har en arbetsgivare som är så pass flexibel när det gäller arbetstider bara man själv tänker sig för. Min chef är en underbar man som främjar träning och frågar mig var dag om jag varit iväg och hur det går.

 

För övrigt håller jag på att gnugga mina geniknölar för fullt. Varför undrar du kanske? Jo, jag har fått äran att få en projektledarutbildning betald! Eller inte bara en, två faktiskt. En vidare utbildning på den första som gick av stapeln denna vecka. Två dagar har jag än så länga klarat av och idag kände jag mig verkligen korvstoppad! Då vi arbetar globalt är det interna språket engelska, det blir lätt rätt mastigt med fack och fikonspråk med diverse olika dialekter från hela världen som försöker formulera sig korrekt under flera timmar. Men det är oerhört kul och givande! Det gör mig glad att man vågar satsa och ge mig möjligheten att få vidareutvecklas!

Hittade på vägen hem här om veckan en tallrik som gärna fått följa med då jag är förtjust i budskap och texter.






Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du är så duktig gumman! Jag blir så stolt över dig!!

2011-05-03 @ 21:11:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0