Vissa dagar snurrar det mer än andra...



Jag saknar honom fortfarande! Rent av massor, fortfarande så att tårarna sprutar ur ögonen och det gör hemskt ont inom en. Jag inser givetvis att vägen är slut att han aldrig kommer tillbaka på det viset även om hela min kropp skriker efter just det! 

Jag önskar att jag kunde packa ner det i en väska och kasta in det längst in i garderoben, men jag kan inte… Och det driver mig stundvis till vansinne. Att helt sakna kontrollen och makten att styra ens egna känslor, att känna sig så liten och svag som person på grund av en annan människa som fått en att känna sig så hel.

Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Å dessa känslor som du känner är helt naturliga och jag känner igen mig mycket väl i det jag går igenom nu, fast jag inte förlorat någon jag älskar. Eller de kanske man har när jag tänker efter, en del av mig har ju försvunnit, men kommer ju komma tillbaka som tur är. Kämpa på och så småningom blir det bättre. Kärleken är inte lätt.

2011-06-20 @ 10:32:20
URL: http://tingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0