Värmande ord från en före detta chef

"Jag blev ju under din *****tid efter ett tag tokförälskad i dig som den person du var, så jag hade jättejobbigt med allt strul du fick utstå. Riktigt trist!!!! 

Ödmjukhet är bra men lite vassa armbågar då och då krävs tyvärr ibland... Men helst ska dessa inte synas....

Och ja, det var stora ord men det var också stora känslor för min del. Det var trots allt jag som tog in dig till ****** och ville att det skulle leda till mer inom företaget.
Sen fattade jag privat tycke för dig som person. Det ska jag medge.

Jag anställer enbart efter personlighet numera, tittar aldrig på betyg. Och enbart bara lite på tidigare erfarenhet. Rätt personlighet är alltid rätt. Rätt utbildning och fel personlighet är alltid fel!!!!"

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0