Vilken dag..

Känner mig helt mör i kroppen efter dagen. Har träffat på en hel drös med olika typer av människor och det har varit en rätt intressant upplevelse. Vaknade lite stressad i kroppen då mycket skulle hinnas göras men insåg rätt snart att det inte är någon bra ide att stressa i vardagen, varken för mig eller någon annan. Så tog mig ett par extra minuter i sängen och njöt av nuet och det lugn som fanns runt omkring.

 

Tanken var att jag idag skulle ha åkt ner till Skövde för lite utbildning i ett par dagar men tyvärr blev en av de nya kollegorna sjuk. Men det kommer ett nytt tillfälle rätt snart för utbildning vilket ska bli oerhört givande och kul!

 

Alla hjärtans dag blev en glad överraskning med nybakta ”negerbullar”, hemlagad middag och efterrätt med familjen bus. Tänk vilken lycka att bara få njuta, att få stanna upp i vardagen för att påminna varandra om att de betyder oerhört mycket för en. Nu ska man ju givetvis inte glömma bort de andra 364 dagarna om året…

 

Min gamla mäklare ringde mig, vilket också blev ett rätt roligt inslag i min dag. Lite kul att hon fortfarande kommer ihåg en, men jtor det beror på att lägenheten jag köpte av henne var bland de första om inte den första hon sålde.

 

I övrigt håller mina blommor på att gräva sin egen grav hemma. Kan ju kanske bero på att de saknar allt som kan liknas med vatten. Det har stannat upp lite i mitt hem sedan en tid tillbaka på både gott och ont. Men jag antar att det inte riktigt är där min prioritet har legat den sista tiden även om mitt hem är min borg!

Veronica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0