Mmmm

Gjorde ett dumt försök av att tidigare under dagen få i mig lite yoggi, halsen sa dock ifrån rätt snart av jordgubbs bitarna så jag kröp besviket ner i sängen och bäddade om mig igen. 




Far min for som snabbast ut och in genom dörrarna för en liten liten stund sedan som en räddare i nöden med massa nudelpaket från china trading och en karta Alvedon. Halleluja!!


Aldrig har jag väl längtat så efter ett varmt mål mat som idag!

Har haft filmmaraton idag där bland annat Trassel och 127 Timmar har varit mitt sällskap för att inte somna och sedan sova illa i natt. Trassel var för er som inte redan sett den riktigt bra! Sen är jag ju barnsligt förtjust i dessa Disney filmer så det vore underligt om jag tyckt något annat. 
 

  

Tänkte ge mig på en tredje film men kan inte riktigt bestämma mig om det ska bli Love And Other Drugs eller The Switch.

 

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0