Bra start på dagen

Ytterligare ett pass med BP är avklarat och det känns riktigt bra! Lite rädd för att det kommer kännas i kroppen till morgondagens Zumba där tanken är att man skall vara rätt rörlig i kroppen. Well, vi får se hur det går!



Känner mig nöjd med mig själv efter morgonens insats! Tvättat, gått till och från träningen i rask takt, faktiskt tagit mig till träningen, ökat vikterna och även hunnit kika lite på loppis och fått ny inspiration. Om den där förbaskade ramen är kvar så måste det vara meningen att jag skall köpa den. Eller är det bara en dålig ursäkt från mig för att faktisk köpa den trotts att den var lite dyr? Haha, jaja…


Hojjen är inlämnad för lite kärlek och ombry så på onsdag får vi ett kärt återseende igen. Då ska vi ut och rasta de ny sopade gatorna i stan om solen bara är framme och lyser!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0