Världens bästa eller i alla fall en av de bättre helgerna

Ja nog är det allt en av de bättre helgerna på länge! Jag har fått massvis av kvalitetstid med folk som betyder mycket för mig. Tyvärr inte lika mycket tid med familjen i helgen men det kommer! Har bland annat umgåtts med Nadja och Noak med deras lilla charmtroll till dotter. Han prata massa strunt, allvar och titta på en film till massa godis.

Har även hunnit titta på en Golf som tyvärr inte blev något köp, av fler olika anledningar.. Men skam den som ger sig! =) Haha jag vet att det i alla fall finns ett par som sitter och fnissar gott på andra änden av dumburken då jag blivit utsedd till Sveriges SÄMSTA om inte världens sämsta bilköpare. Men vad gör det om hundra år när jag ligger i graven? =)

Har även varit på dop för lilla Nikki. Var riktigt fint och mäkta imponerad över hur hon inte fällde en endaste tår utan snuttade sött på prästens tumme. Emmelie’s pappa sjöng och spelade världens bästa Kent låt Utan Dina Andetag och jag var inte den enda med tårar i ögonen i den kyrkan kan jag lova! Jätte fint uppdukat med massvis av heliumballonger i taket och små super söta bakverk!

Lyckades även hitta en liggfåtölj på blocket som inte var använd och behövde dammas av lite lätt och den hade även nackkudden. Och priset? Mindre än halva nypriset, ibland ska man ha lite flyt också! Så nu hoppas jag att allt är som det ska när snälla mamma Agneta skall titta på den i morgon då den finns hemma i Katthult. Är hon inte världens goaste mamma så säg! ♥



   



Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0